Avstämning

Idag var vi på Bvc-koll. August vägde 10750 gram, längd 75,5 cm.  

Han är riktigt rolig nu, vår lille kille. Det är full fart hela dagarna :-) Han reser sig upp så fort han får möjlighet sedan är det massor av ljud som kommer ur honom. Diggar gör han till det som går att digga till (sötis). Sedan pekar han på farmor,mormor, faster, moster etc när man frågar honom var är faster. Han kan göra baka baka liten kaka med händerna :-) Och massa annat med det är ovanstående saker som dominerar just nu.

Just nu ligger lillkillen och sover på balkongen. Just nu sover han 2 ggr om dagen men snart kanske vi ska över till ett långpass istället.



 

Kommentarer
Postat av: Jossan

1075 gram? jag vägde 4000 gram när jag föddes?! :)

2008-12-02 @ 18:19:39
Postat av: mamma

Hej gumman!ja nu ses vi snart igen,torsdag skall bli jatte skont att få krama om er några dagar innan jag blir borta 2 manader.vet inte hur jag skall klara detta?puss o kram,halsa mannen! mamma

2008-12-03 @ 04:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0