Städa, fixa, trixa

Hela familjen håller på fur fullt här hemma... August sitter och leker med sin jobbiga räkna, räkna en slags sjungande sköldpappa han fått av mormor. Henke håller på att röja i kylskåpet och jag bloggar ;-) nej jag städer och fixar också. Började dagen med Bs möte, nu är jag vilande delägare och det känns bra. En mindre börda att bära på sina axlar.

Skriver mer senare!!!!

Tror ni på mig??

Helena A: Jag kommer till u-a nästa måndag och stannar en hel vecka, ska vi försöka få till en dejt???

Kram

Kommentarer
Postat av: Helena A

Klart att vi ska få till en dejt. Jag vet att jag är helt ledig torsdag och fredag. Men hör av dig så bestämmer vi nåt. Kram

2008-08-06 @ 17:31:15
Postat av: Anonym

Det passar utmärkt för oss både tors och fredag väljnär du vill :-). Vad kul att äntligen få träffa dig



Puss

2008-08-06 @ 21:17:42
Postat av: Carro

Hej gumman!

Bra beslut med Bs - lägg fokus på annat istället!

Saknar er



Puss

2008-08-07 @ 11:53:30
Postat av: pappahenke

Amy min älskling...först skall du ha bs-möte och sen skall du få till en dejt med helena...vet inte vad jag skall tro....ler

2008-08-09 @ 04:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0