Sista dagen före hemfärd

Veckan, helgen, dagarna går helt klart i raketfart, imorgon bär det hem. Har hunnit med mycket men det känns som jag skulle hinna med ännu mer nu när jag haft så mycket avlastning, behovet att bara vara har nog tagit mest plats.

August hade en rikitgt dålig natt inatt den sämsta på rikitgit länge.  Han somnade runt 20-tiden vaknade första gången klockan 22.20 sedan, 00, därpå 03.30 (då gick jag upp och gjorde ersättning) och klockan 06.30 var han redo för dagen.... TUR att man har mamma efter en sådan natt, det var bara att gå ner en trappa, lämna över och skynda upp i sängen igen. SÅ trots en JOBBIG natt så är jag pigg och utvilad.

Dagen: Det blir nog en promenix till staden för en lunch sedan kommer pappa Henke som inte träffat sin familj på en hel vecka. Undra om han märker någon skillnad på lilleman, det händer ju nya saker varje dag nu.

Puusssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0