Länge sen....

Ledsen att jag inte bloggat på ett par dagar, har helt enkelt inte haft tid eller lust. Saken är den att vi har grejat en hel del här hemma, lilleman har fått eget rum och vi har fått "finrummet" till vårt sovrum därpå har datorn stått inne på lillemans rum vilket har inneburit att jag inte velat blogga när han har nattats.

Saknar att skriva så jag lovar att det kommer uppdateras mer from måndag.

Kvällen har tillbringats med Henkisen och lillisen. Just nu sitter vi och dricker en kaffebaylis, tack tessan och thomas för at ni glömde den lilla flaskan här :-). Henke har lagat vildsvinsstek, gott för att vara vilt, är annars ingen älskare av vilt.

Vad händer i era liv???

Puss och godnatt.

Ps. Imorgon blir det Hylte för hela slanten

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag har jag gråtit floder till PS I love you. Så otroligt bra film :) Ha det skönt i Hylte. Vi ses och hörs. Sov gott, puss å kram

2008-08-23 @ 00:09:08
Postat av: Amy

Visst var den bra :-) Måste se den igen med Henke. Ska vi försöka träffas i veckan? Kommer gärna hem till dig och tittar till barnkammaren och dig.



Pyss

2008-08-23 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0