Hemma=tröttt

Något konstigt är det med att komma hem, fast jag i stort sett inte gör ett jotta blir jag helt slö och matt.

Idag har vi suttit kring köksbordet större delen av förmiddagen. Där tjatatades det  med Jane som varit över på en fika, alltid lika kul att träffa jenon... Sedan var det som vanligt thai-lunch på stan därpå shopping. Efter stan åkte vi hem till moster på landet. August fick leka med morbror mickes snusdosa vilket var mycket uppskattat. Kussi var också hemma så det blev en del "babytjat" då de går i väntans tider och har bara 4,5 vecka kvar innan deras lilla Inez anländer- mysigt och spännande. August första syssling anländer :-)

Nu står mormor i köket och lagar bohusmakrill, August sitter och lekar med sin nya telefon och morfar är på golfbanan (ovanligt)

Här leker jag med morfars snusdosa
  och här leker jag med "gammel" morbrors.... Bra tecken???
 Mormor och jag utanför "gammel"mosters hus
 Jag i min nya mössa...
 Morbor och Kussi busar

Kommentarer
Postat av: Helena A

Så kul att du är hemma. ska vi ses på torsdag?? pöss

2008-08-12 @ 19:47:11
Postat av: Amy

Absolut när passar det dig? Har inga planer för imorgon heller har du??



Pussis

2008-08-12 @ 20:17:33
Postat av: Helena A

Ska åka till jobbet klockan 13.20. så jag är ledig på förmiddagen bara. vi kan ses i morgon, men jag träffar dig gärna på torsdagen får då kan jag HELA dagen. men du får bestämma helt.

puss

2008-08-12 @ 20:40:25
Postat av: Hanna

Ja det ska jag se till att vara =) längtar ju efter er, puss

2008-08-12 @ 22:57:03
URL: http://hannilicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad ljushårig August har blivit!! Nu var det längesen jag såg honom, längtar tills ni kommer hem igen! Puss på er. Hälsa söta mor och far.

2008-08-13 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0