Härlig dag

Idag har jag hunnit med mycket. Först var det skogen med Carra och Edvin dock utan en enda svamp. Efter skogen åkte vi hem till mina föräldrar och lagade lunch (makkisar och korv, en carra och anna klasiker). Sedan åkte vi hem till Lisa och fikade med lille söte Love, riktigt mysigt att träffa henne och se deras otriligt charmiga och fina hus.

Väl hemma igen käkade vi tacostallrik och umgicks här hemma. Lilleman somnade redan klockan 19, då han inte sovit ordentligt under dagen. Pratade med Hannah L som jag senare mötte upp i stan för en fika. Vi satt på Mortens i några timmar och pratde barn, Hannah är i vecka 28 nu så det blev som sagt en del barnprat men även gamla minnen :-)

Nu är jag hemma och är väl spidad efter 2 koppar kaffe så att lägga sig nu kommer väl gå sådär bra!

Nattis på er iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0