Bra samtal

Har på senare tid blivit mer och mer bitter för att jag inte får ordning på nått.. Har inte kunnat sätta fingret på vad det egentligen är som stör mig men idag när jag och Helena hade en av våra alla pratstunder kändes det helt plötligt som att jag verkligen kunde sätta ord på det. Jag hatar oreda och hatar att inte ha kontroll, det visste ni säkert redan men jag måste börja städa upp i mitt inre och yttre kaos.

För saken är den att det snurrar hela tiden i min hjärna och jag tror ärligt att det skulle bli bra mycket bättre om jag fick iordning på saker och ting. OCH INTE PÅ EN OCH SAMMA GÅNG!!! Jag ska skriva en lista som sedan ska hjälpa mig att bli en bättre människa. Jag vill så mycket hela tiden och det är det som bromsar mig jag får inte springa iväg, måste lära mig att nöja mig med en liten förbättring varje dag.

Saker som måste göras:
-Tackkort, dopet.
-Lillemans album
-Städa i alla våra lådor, och då menar jag alla
-måla hallen
-rensa i lillemans kläder samt strukturera upp alla gamla i storleksordning
-Vinden måste röjas
-Göra iordning August rum
-Göra iordning vårt rum

Ett litet axplock på saker som måste fixas, måste leva mer efter fung shui (vet inte hur det stavas)

Tack Helena för att du alltid finns där


Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Ha ha, du är ju för söt älskling! Tack själv!! Det är tur att vi har varandra att prata med, annars skulle vi nog inte bli så lätta att tas med ;)



pussss

2008-08-04 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0