Vill dra täcket över huvudet...

Idag är ingen bra dag, känner mig deppad och orkeslös. Förmodligen är det väl en del hormoner som spelar mig ett spratt men det är svårt att tänka positivt och att det är orsaken när man känner sig nere. Det är förmodligen för mycket för min del just nu. Dopet för 60 personer tar musten ur mig, tänk om jag inte haft min snälla mamma då hade jag inte alls velat vara med... Ikväll stod det fest hos Ella i kalendern men jag bestämde mig i morse för att hoppa behöver ladda batterierna för helgen samt mysa med lillfisen som även han känner av att mamma är stressad.

Henke är iväg och hämtar sushi (hur stavas det?) ska bli gott:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0