Uppdatering...

Har velat men inte haft någon som helst tid att blogga av mig så det får bli nu:-)

Fredagen
Var en dag för sig. August var på jätte jobbigt humör och ville inte alls ligga i vagnen och sova utan bara vara så nära sin mamma och pappa som möjligt. Pratade på morgonen med min Bvc- sjuksköterska och hon rådde mig att testa microlax då lillkillen inte bajsat på hela 19 dagar. Uppe i allt detta skulle det inhandlas och förberedas för min mamma/födelsedagsfest...

Konstigt nog hann jag färdigt trots gnällig lilleman och en sovande fästman.  Hade det inte varit för mina underbara vänner hade det inte blivit så bra som det blev!
 
Tack Tessan, Helena och Sara för hjälpen

p.s och lilleman bajsade och har mått mycket bättre sen dess:-)




 Fina presenter fick jag med, tack alla för en jätte lyckad kväll!

Lördag
Vaknade något trött... Gick och lade mig vid 3 snåret och det var inte igår det inträffade... Dagen gick i slappetemat, vi gjorde inte särskilt mycket utan försökte ladda för kvällens bestyr. Vi skulle på 30 års fest till Ts, Suprice party som hennes familj ordnat. Det blev lyckat men inte långvarigt för vår familj då jag var super trött och Henke skulle upp och jobba tidigt.

 Killarna "festfina"
 Min familj och jag
 Bröderna och lilleman
 Gudmor och Gudfar
 Tjejerna :-)
 Insåg att jag inte fångade födelsdagsbarnet på en bild så här kommer en bild från dagen innan..

Söndag
Vaknade utvilad idag och ägnade förmiddagen åt att mysa runt här hemma med lillfisen. Sedan gick vi med Helena och Lasse till Svea och åt brunch. Lilleman beter sig alltid underligt när han kommer innan för dörrarna på Svea, sover han så vaknar han och gnäller tills man går där ifrån och mycket riktigt belv det samma visa idag. Han skulle sitta i knät fast han var jätte trött...

Efter Svea strosade jag på stan med grannen Sara och kollade dekoration och kläder till dopet (min dagliga hobbys som inte går framåt..) Därpå låg vi i trädgården, drack latte käkade munkar och pratade om djupa saker medans lilleman sov - Härlig dag!

Ikväll så lagade jag middag till mig och Helena sedan ordnade vi med doppogrammet eller Helena ordnade.. Jag kämpade att få lilleman i säng vilket tog två timmar. Ska kolla med Bvc om han behöver tillägs matas på kvällen. Vill egentligen inte det men det kanske är bäst för oss båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0