Tisdag

Natten: Var bra igen lillkillen vaknade första gången vid 04.10 sedan vid 06.30 så det var bra. Skulle bara vilja veta hur man skulle kunna få honom att sova till 8-9, för det hade varit skönt:-) Ska inte klaga... det finns ju de som har barn som inte alls sover som vår.

Dagen: Har precis kommit hur duschen och ska göra i ordning mig för stan, ska in och fota lilleman för HP. August sover just nu i trappen så jag borde fixa mig fort, fort för man vet aldrig när han vaknar.
Sedan blir det mammaträff, packning och besök av Linda, kanske Helena med???

Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det tar jag som en inbjudan.. hehe.. Jag kommer!

puss

2008-04-15 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0