Ny vecka nya tag...

Dagen började helt ok vi steg upp 08.30 en perfekt tid tycker jag:-)
Sedan var det BVC och lillemans första vaccination, aj aj aj vad han skrek ner han fick sprutan och det gjorde mer ont i mig än vad jag kunde ana. Stackarn.

Därpå har dagen gåt i ett utan att jag fått något uträttat, det som går att bocka på listan är:
- lillemans kläder bytta
- tårtor beställda
- duk undanlagd, hämtas i morgon
- hotell bokat åt kusin Johanna
- bord bokat till helgen

Detta återstår
- ringa prästen
- köpa träbilar, papper, snöre åhléns
- ringa Margrit
- hämta duken
- köpa stämpeldynor
- skriva ut dopprogrammen
- stämpla dopprogrammen och servetterna
- köpa blus till mig...
- skjorta henke
- ansiktsbehandling
-handla
-baka pajer
- ljus tessan
- blommor
- nytt bs möte'
 
och säkert tusen andra saker som jag glömt, min nya hobby.

NATTNINGSPROBLEM
LIlleman har kommit in i en ond cirkel det tar evigheter att natta honom. Ikväll var det värre än på länge tror säkert att sprutan var en del till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0