Måndag

Har haft en underbar dag med Tessan i min mammagrupp idag. Vi var först ute och gick med våra älsklingar på Gallgberget som avrundades med en lunch i solen på Broktorpsgården.

Tycker om att lära känna nya människor och Tessan är verkligen en härlig männsika som jag hoppas jag får umgås mycket framöver med. Skönt att ha någon som befinner sig i samma situation som en sjölv :-)

Efter det gick vi på stan och Amy drappades av ha ha ha begär vill köpa massor vilket resulterade i att inget blev köpt ska tänka igenom vad jag verkligen behöver både till mig själv och lille August. 

Nu sover iaf grisen, han var lite svårare än vanligt idatt få säng ikväll. Kan nog bero på resan från igår, tänk att han var gudsnäll i hela 11 h.  Lite väl lång resa för 4 dagar och absolut för lång för lilleman men det som är skönt är att man har erfarenheten av att resa med honom nu.

Nätterna i sälen har varit ok men inte mer än så... Efter jag ammat nattmålen kom han alsrig riktigt ner i djupsömn igen utan det blev mycket nappegnäll... Men natten tills idag var grymt bra igen 21.30-04.00 sedan upp vid 08.

Detta händer med lille August : Just nu är han inne i en prat och suga på händer period. Troligtvis är han ganska så stolt över sin egen röst för hur mer han hör sig själv desto mer låter han- gull unge. Händer och annat att stoppa i munnen är en annan rolig grej att sysslesätta sig med. Sedan börjar skratten arta sig.. Han skrattar till när man kittlar honom och blåser honom på halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0