Lördag och Söndag

Helgen har bara rusat iväg... Kommer knappt ihåg vad vi gjort.
Igår var det fika och mys på stan med Helena sedan följde Sara "grannen" med mig hem och hjälpte mig att ordna Pay Pall på Ebay för nu ska det minsann inhandlas amerikanska märken då dollarn är så låg :-)
Tessan och Helena kom över lite senare och satt här och pratade innan de gick på Helfetet på modevisning.

Söndagen: började vi ganska matta då vi sovit dåligt, tror lilleman är inne i en tillväxtperiod för inatt ammades det stup i kvarten. Men efter en långbrunch på Svea var batterierna laddade igen:-) Eftermiddagen tillbringades i källaren och i  trädgården för att röja upp, vi ska fortsätta med det i morgon. Skönt att få iordning nu när våren äntligen har kommit.

Har precis ätit middag med August sittande i babysittern på bordet, kommer helt klart bli en favorit plats för lilleman när vi äter. Skönt att kunna sitta och äta i lugn och ro.

Nu ska August badas och sedan är det snart dax för sängen. Håll tummarna för att natten blir bättre än gårdagens.

 

Kommentarer
Postat av: Faster Tessan

Låter som en väldigt mysig dag:) Själv har jag legat med migrän och inte fått ett skit gjort... Vill att du ska veta att du betyder jättemycket för mig och att jag är glad för att du finns i mitt liv och för att du gett liv till världens underbaraste lilla unge:) Puss på dig

2008-04-14 @ 00:45:33
Postat av: Anonym

Du e söt du och mycket viktig för mig me! Hur skulle halmstad vara utan dig.... Pussis från August och mig

2008-04-14 @ 13:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0