Lite bilder från veckan

 
Helena, mormor birgitta ville att du skulle ta en titt...
 
Lämnade U-a i måndags förmiddag, skulle fota en fin utsikt- men det blev inte så bra
 
Jag på väg på mammaträff, veckans höjdare :-)

 
Mammaträff hos Tessan, vi satt i solen och fikade i flera timmar.  Har blivit bättre på att fika på sistone och då kan jag medge att jag var grym på att fika även innan jag fick barn..

 
Dagen i bilder. Lilleman leker som vanligt på morgonen, sedan lunch på stan med Tessan (i mammagruppen) därpå kom farmor på besök och provade dopklänningen som blev superfin!

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Känns skönt att ha blivit lite uppdaterad på schemat. Va lite orolig ett tag där, när jag inte hade koll, men det är bra att vi ska träffas nästa vecka, då ska vi gå igenom sommaren ordentligt! Nu ska jag sova!! pussåkram

ps August är världens sötaste bebis!!

2008-04-25 @ 00:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0