Hatar när hjärnan går på högvarv!

Ibland känns det som det bara är för mycket. Egentligen har jag inga måsten nu när jag är mammaledig men ändå känns det som jag har så fullt upp att jag knappt hinner andas. Det är som att hjärnan snurrar på samtidigt som den står och hackar, bra förklaring eller hur!


  • Måste bestämma mig vad jag ska göra med mitt liv, vad jag ska bli när jag är stor
  • Vi måste lägga upp en plan hur vi vill bo i framtiden.
  • Ska vi fixa ett barnrum här hemma eller inte
  • Börja med August album- ångest känns som det aldrig kommer bli av
  • Städa garderoben och därefter kan jag bestämma vad som behövs, istället för att hela tiden ha ett  jagat  shoppingbegär som aldrig går att tillfredställas
  • Städa lillemans garderob och packa ner sådant som är för litet
  • Städa och röja badrumsskåpet
  • Listan skulle kunna göras hur lång som helst...

Verkliga i-landsproblem kan man kalla dessa men vad gör man när det tynger en???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0