Fredag

Natten: Var helt ok igen lillkillen somnade dock inte förrän 22 men sov till 04.40, däremot sov vi inte längre än till 07.30 så idag är mamsen trött..

Igår: Var det full rulle... Först besökte vi Holms kyrka och församlingshemmet. Nu kan vi börja planera dukning och annat- skönt. Låtarna är färdig uppdaterar planerna lite senare. Sedan var vi upp i Hylte, jag skulle på bankrådgivning och samtidigt passade vi på att hälsa på hos farmor och farfar. Hemma var vi inte förrän 21 och därpå fick jag ett mindre trevligt samtal som resulterade i att Henke och jag satt uppe och pratade till 00.30...

Dagen: Klockan 10 går bilen. Sofia och hennes lilla Isabella, August och jag skall åka på babymässa på svenska mässan i göteborg idag. Det ska bli roligt värre. Rapporterar ikväll.

August: Igår gjorde han ett jätte skrik med sin röst, lät mycket roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0