En fantastisk dag!

Dagen började med att jag kände mig lite matt ( en vanlig känlsa hos mig de senaste..) Men när mamma kom hem från jobbet så kom hon med det underbara förslaget att besöka Susanne i Fjällbacka:-). Först blev det att åka förbi kära barn och köpa bilbarnstol och säga hejdå till älsklingen sedan körde vi mot sveriges absoluta pärla- Fjällbacka.

Dagen tillbringades vid bryggan där vi först fikade jätte gott sedan åt vi en underbar scampipasta med Susanne och blev sittande där i en massa härliga timmar. Vi pratade bland annat bröllop, mer avslöjar jag inte...
 
Nu är vi alla fall hemma och August är nyammad och färdig för sängen.

På morgondagens agenda står mys med lilleman och en långpromenad får se om det händer något mer.
 Sol och mys


 Lilleman och Susanne (kolla brillorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0