Då var man ett år äldre...

Dagen startade som den ska göra när man fyller år, familjen sjunger för en med sina vackra stämmor...
Amy fick fjällräven jacka av älsklingen( kan inte bestämma mig om jag ska ha en strl större) Av mamma och pappa fick jag grytlappar, dior ögonskugga, linne, tröja och pengar. Av lillälsklingen fick jag träningskläder, omtänksam kille som vill att mamma ska bli den samma som hon var innan han låg i magen och töjde ut den...

Dagen: Min önskan var att vi skulle ta en lånpromenad runt Lyckorna, ville påverka Henke om husköp i Uddevalla-trakten. Med då vädret vår strålande gällande solen men blåsten gjorde att promenaden inte blev av:-( Istället blev det lunch på laxbutiken sedan en runda på torp för att kika på kläder till mig för lillemans dop. Men det gick inte särskilt bra för det blev en massa till lilleman...

♥ 2 stycken sol mössor
♥ 7 par strumpor
♥ 2 stycken pjamasar 
♥ 1 par skor
♥ 1 styck t-shirt
♥ plus 3 månads presenter från mormor

Kvällen: Nu ska jag skämmas bort rejält, mamma står i köket och lagar 3-rätters- mumma som ska toppas med ett glas vin. Känner att jag är värd det... (Henkes favvo uttryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0