A R G

Är det något som är fruktansvärt irriterande just nu så är svaret Henke. Varför tänker vi mammor och pappor så olika eller är det bara min sambo som är sån här??? Jo just nu ligger han och August och sover, jag har storstädat tvättstugan, plockat här hemma, ska strax börja vika massor av tvätt, skriva inköpslista (har inte handlat på 1,5 vecka), förbereda en del inför dopet, göra frukost... Hur kan han sova med gott samvete och V A R F Ö R ska jag hålla i allt???? Blir ännu argare när jag skriver detta.

Är det någon som har ett bra tips på hur jag ska betee mig. Vet redan iof vad svaret blir, gör inget så måste han ta tag i det! Men problemet är att gör jag det inte så blir det inte gjort på ett jävla tag och jag hatar när det inte är rent och när det inte finns mat hemma och när det ska stressas i slutet av dopplaneringen bara för att min kära sambo inte gör det förrän det brinner.

Puh har inte tid att skriva har ju en del att fixa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0