Pannkakor,Yoga och Henke

Åkte hem och hälsade på Ella, Kalle och Elton efter jobbet. Stannade länge och bleb bjuden på ärtsoppa och pannkakor, mumma. Ella och Kalle tyckete att magen hade vuxit massor och att jag t o m var stor, har svårt att se det själv. Känner mig fortfarande ganska normal kan röra mig som vanligt, näst intill iaf.

Kom precis hem efter Yogan, har blivit biten trots min stela kropp. Ska verkligen ta tag i Yogan efter graviditeten tror verkligen det skulle passa mig på riktigt och tror också att jag behöver den tiden för mig själv.

Henke kommer hem vilken sekund som helst, det bästa av allt är att han går på X-vecka idag och kommer vara hemma hos mig i 12 dagar nu. Mysigt värre och nästa vecka ska vi upp till Stockholm på LÖVE-semester=)

A hörde att han kom nu, trevlig kväll!!!

Pyss pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0