Helgen

I helgen har jag och min underbara mamma varit på Spa i båstad, Skansen. Det var super mysigt dock tyckte ingen av oss att det blev så mycket spa av det. Spa-avdelningen var inget att hurra för men maten var jätte bra så den mesta tiden gick till att äta, prata och bara vara. Om vi ska vara riktigt ärliga gick den mesta tiden till att prata bollen och mammas graviditeter. Det är skönt att ha en mamma och prata med tänk dom stackarna som inte har det. Jag skulle inte klara mig en dag utan min älskade mamma.  Något annat vi gjort var att shoppa bebiskläder min mamma är tokig först kom hon till mig i fredags med en massa kläder och då menar jag massor sedan besökte vi mammas kompis malin som har en butik som heter rackarungar och där shoppad vi loss ännu mer... Ska se om jag kan fota och lägga upp. 

Tack mamma för en jätte mysig helg!!
Nu ska Amy och bollen krypa ner och läsa att föda ( en jobbig sådan men en viktig bok att läsa inför förlossningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0