En riktig mysdag!

Dagen började med att jag satt och jobbade lite med en sak som jag gör tillsammans med några uppe i Göteborg. Sedan pratade vi med Thomas och Tessan och bestämde oss för att ta en tur till Steninge och äta lunch vid havet. Henke, Thomas och jag smaskade på hamburgare medan delikatessan åt laxbagel, hon älskar verkligen lax:). Sedan åkte vi hem till oss och avnjöt Henkes älsklings kaffe ( han fick nämligen en nespressomaskin som han är rackarns nöjd med) ute i vårt lilla hus på trädgården. Efter Tessan och jag slappat i våra nya solstolar blev det en promenix längs Nissan och till Hemköp där Thomas handlade ingredienserna till pannkakor. Så nu sitter jag vid datorn de andra i soffan och kollar Tv, vi är proppmätta efter köttsoppa och dom bästa pannkakor jag ätit på mycket länge.

 ♥påskfint                                            ♥Tessan dricker kaffe
 ♥ Henke och Tessan                       ♥ Tessan och Jag 
  ♥ Två av samma plus Tessan      ♥ Promenad 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0